Tudi ti sanjaš o lepem, lepo izoblikovanem in ravnem trebuhu ter da so na trebuhu lepo vidne izklesane trebušne mišice? Si eden od številnih, ki so se malo zapustili in preveč zredili, trebuh pa pri takšnih »podvigih« še najbolj nastrada, saj se ravno okoli trebuha maščoba začne najprej nabirati. Samo z zdravim hujšanjem se v trebuh maščoba sicer izgubi, ampak mišice pa je še treba izklesati. Zato si je treba pogledati, katere so najboljše vaje za trebuh, s katerimi se trebuh res najbolje izoblikuje, hkrati pa tudi poiskati, katere so najhitrejše vaje za raven trebuh, saj če vzamejo uro dnevnega časa ali pa še več, jih večina ljudi enostavno ne bo mogla izvajati zaradi pomanjkanja časa. Zato smo pregledali vse vaje za raven trebuh in našli hiter sklop, v katerem so vaje za trebuh končane v samo 8 minutah na dan.

Vaje za trebuh z drsečimi dlanmi in zibajočimi boki

Vaja je povsem enostavna, saj se samo uležete na trebuh in potem z izdihom dvignete trup tako visoko, da z rokami pridete do kolen, nato pa se počasi z vdihom spuščate nazaj. Naslednje vaje za raven trebuh se izvedejo spet v ležečem položaju, roke izravnate povsem po tleh in z izdihom dvignete boke proti prsnem košu. Ko jih dosežete, spuščate boke z vdihom nazaj proti tlom.

Vaje za raven trebuh v sedeči rotaciji in sveči

Pri tritočkovni sveči se uležete na hrbet, dvignete noge pod kotom 90° in greste nato z drsečimi dlanmi najprej po zunanji strani ene noge, nato druge noge in na koncu še po sredini. Pazite, da pri dvigovanju trupa izdihnete in vdihnete pri spuščanju trupa. Vaje za trebuh v sedeči rotaciji pa se izvajajo v sedečem položaju, pri katerem noge privzdignete in potem rotirate telo levo in desno izmenično.

Zelo pomembno je tudi dihanje

Kot ste lahko opazili, je pri vsaki vaji omenjeno tudi pravilno dihanje. Lahko namreč izvajate še ne vem koliko vaj in še ne vem kako zelo dobre vaje za trebuh, pa rezultatov ne bo ob pravilnem dihanju. Če si zapomnete povsem enostavno pravilo, da izdihnete ob dvigu oz. naporu in vdihnete ob vračanju v začetni položaj, boste naredili največ in to je osnova za čisto vse vaje, ki jih boste delali za celo telo.